Tworzenie działów i nadawanie uprawnień w NaviExpert Telematics

17/04/2019

Niezbędnik flotowca

Twoja flota jest zarządzana przez kilku regionalnych Fleet Managerów? A może chciałbyś dodać bezpośredni dostęp księgowości do kosztów floty? Teraz to możliwe!

Nowa funkcja w NaviExpert Telematics czeka na wypróbowanie. Od teraz administrator konta może dodawać działy, przypisywać do nich samochody i kierowców, a także tworzyć subkonta osób zarządzającymi tymi działami. Cały proces nie zajmuje wiele czasu i co tu dużo mówić – jest prosty i przyjemny. Przejdźmy zatem do konkretów.

Jak w 4 krokach dodać działy i role

Aby dodać dział lub rolę należy wejść w zakładkę „Moje konto” i kliknąć w „Zarządzanie kontami”.

Pierwszym krokiem jest stworzenie działów. Aby dodać własny dział wystarczy kliknąć „Dodaj dział”.

Do stworzenia działu potrzebujesz:

  • nazwę działu,
  • listę pojazdów, które wchodzą w skład działu,
  • listę kierowców, którzy mają tworzyć dział.

Kiedy już stworzysz potrzebne działy, czas dodać osoby, które mają nimi zarządzać.

Przycisk „Dodaj konto” umożliwia dodanie osób, które zarządzają działami w Twojej firmie. Do utworzenia nowego subkonta potrzebujesz:

  • adres e-mail osoby zarządzającej,
  • jej imię i nazwisko,
  • stworzony dział, którym ma zarządzać.

Na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem do logowania i jednorazowym hasłem.

WAŻNE!

Zwróć uwagę na zakładkę „Dostęp do działów”, gdzie widzisz wszystkie stworzone działy. Możesz przypisać dostęp do jednego lub kilku działów.

Jak w 4 krokach dodać działy i role

Co to oznacza w praktyce?

Administrator konta cały czas ma dostęp do danych wszystkich pojazdów i kierowców dodanych do systemu. Subkonta natomiast mają dostęp tylko do danych kierowców i samochodów przypisanych do zarządzanego działu.

Dodawanie działu
Dodawanie konta
Widok zakładki po stworzeniu działu i dodaniu konta

Co jeszcze uległo zmianie?

Pojawienie się pierwszych funkcjonalności z nadawaniem uprawnień, spowodowało zmiany w innych miejscach w systemie:

Raporty:

Od teraz istnieje możliwość filtrowania pojazdów/kierowców w raportach na podstawie działów.

Alerty:

Alert o wypięciu lub wpięciu urządzenia OBD będzie pojawiał się tylko administratorowi oraz subkontom z przypisanym konkretnym działem, w którym nastąpiło wypięcie/wpięcie.

Koszty floty:

Administrator konta widzi wszystkie koszty dodane do systemu, natomiast na subkontach zliczane są tylko kwoty przypisane do pojazdów, które znajdują się w zarządzanym dziale.

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami!